tirsdag 2. februar 2010

Å finne inspirasjon på Hvaler.



Det har blitt litt Hvaler i år også, med bidrag til guiden som skal opplyse og underholde hytteeiere, båtturister og fastboende. Ikke at selve bildet er så erketypisk for Hvaler, men den gamle bua på veien inn til Erik Frisch tagg om å få bli tatt bilde av. Hva annet kunne jeg vel gjøre enn å gå ut i kulda mens Guns N Roses fylte omgivelsene me Bad Obsession og knipse kameraet varmt. "If my stuff ain't fun to read, then it's crap to read." Håper jeg kan holde meg innenfor denne båsen i år også, og at min bås av ord ikke vil forfalle på samme måte som den gamle bua. I så fall, gi meg et strøk med maling så jeg kan skinne for omgivelsene på ny.
Foto av Eddi B. Saxegaard.

http://erik-frisch.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar